9 Mayıs 2014 Cuma

Pek Yakında Yazılacaklar...

Yazılacaklar Listem:

  1. Madam Despina, Madam Tutli Putli, Suzan Suzi, Feraye, Cevriye Hanım...  Kadınlar...
  2. Soru: Nerelisin?  Cevap: Karpuzlu. Bir uzun yol hikayesi...
  3. Soru: Çantalarımızı buraya bırakabilir miyiz? Cevap: Hayır sorumluluk almıyoruz. Tepki: Hiç mi almazsınız? Biraz alsaydınız? Tutunamayanlar...
  4. Teos antik kentinde keçi dayanışması. Gerilimli saatler...
  5. Ben Kaş'tayım...

Bu sabah yalnız uyandım,
Aynada kendime baktım,
Gitmek ne zor kararmış,
Acilen kaçmam lazım!

Yol var içimde,
Gitmek var hep dilimde,
Nefes alamam ben bu şehirde,
Acilen kaçmam lazım!

Son defa görmek için geleceğim yanına,
Sonra yol alır beni kalır her şey ardımda.


Sensizlik zor bilirim gitmeliyim sonunda,

Yol varsa içinde bakamazsın ardına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder